torsdag 6 januari 2011

Trettondagen...

Svårt & se på bilden. Men att jag överhuvudtaget kom igenom drivorna i morse var ett under.
Men jag lovar jag tog SATS....


Underbar solnedgång..
I mitt inlägg igår visade jag fias säng...Mmm..Hur skön tycker hon nu den är..
För vi hittade henne i vår säng.
Är så att hon e så gammal så hon hör inte att vi står & ser på henne & fotar.Men kolla bilden nedanför
Här tittar hon upp på husse Som ALDRIG vill ha hund i sängen..Hon ligger & trycker & så kommer en liten vift på svansen...Får jag vara här säger blicken. Husse går ut & kollar tv..
Vill önska er alla en trevlig helg.
Vi ska måla om på vår salong är ju frissa..Bilder kommer
kramizar
Sus

8 kommentarer:

  1. Härligt inlägg...ja dom är som barn våra älskade hundar.Våran Simba är likadan älskar när husse lämnar sin säng.*fniss*Ja nu vill jag inte ha mera snö!!!!Nu får det väl räcka.....Ha en skön kväll Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Hoppas att du haft en trevlig trettondag.....
    Åh, Vad fin hon är när hon ligger där, som du vet älskar jag ju labbar o golden retriver.....

    Ha en bra dag!
    Många Vinterkramar Therese

    SvaraRadera
  3. Ha ha den blicken =) vem kan motstå den...underbara bilder..
    kram pia

    SvaraRadera
  4. Hihi hon vet vad hon ska göra för att få husse att smälta ;o) Madonnorna lämnar Örebro idag ;o)
    Önskar dig en underbar helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Gosingen, hoppas hon vinner över husse. Det är allt skönt och ligga i den stora sängen, och brett ut sig har hon gjort också. Idag har det inte snöat något här, helt underbart.
    Ha en mysig helg
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Klart man inte kan säga nej till den blicken :)
    Min lilla Tyra går aldrig över på gubbens sida utan hon sover nere vid mina fötter fast i påslakanet, kan bli krångligt ibland.

    Kul och kika in här, återkommer på fika :)
    Ha en bra fredag! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. En sådan go liten.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Så Mysigt :)
    Läge för lite PARTY :)
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera