onsdag 19 januari 2011

Brustet hjärta..

Vi körde till veterinären igår morse igen.
Fia gick lungt med husse. Matte körde till jobbet.
Hinner inte in förrän telefonen ringer.
De är min man.
Vi har nu gjort vårt svåraste beslut i livet,
men ändå så givet.
Såhär trött var min Älskade Fia igår på lunchen. Är glad att jag hade 2 timmar på mig tillsammans med henne.
Fast jag bara grät & grät. Gör jag ännu.
Igår kväll fick vi då en tid. Usch... Så hemskt men ändå så fint.
Jag låg på golvet med henne,hon somnade på min arm.
Ville inte lämna henne ( hon sover ju bara..)
Men vi gjorde rätt & hon lever i mitt hjärta & minne.
Nedan ser ni lite bilder. Från jul fram till nu. De gick ju så fort.
Tack alla snälla söta & ni nya som hittat min blogg. Lovar & kika in till er.När de lugnat sig här.
Kramisar
Sus







8 kommentarer:

  1. Jag beklagar sorgen. En hund är en familjemedlem. Jag förstår vad du går igenom. Jag tänker att det måste kännas bra att du gav hunden det finaste en människa kan ge. Ens närvaro och trygghet ända in i slutet.

    Sköt om dig.

    SvaraRadera
  2. Åhh jag vet hur ledsen du är trots att man vet att de är rätt beslut,sänder massa kramar
    Pia

    SvaraRadera
  3. åh vännen....saknar ord...det är så hemskt, dessa våra små liv som står våra hjärtan så nära. Ta dig tid att sörja...

    Varm, varm och jättestor kram till dig/caja

    SvaraRadera
  4. Å älskade vän! Lider med dig! Ni har gjort det bästa för henne. Ni älskar ju henne och då gör man det man måste. Starkt gjort och hon har det bra nu. Sänder dig en stor stor kram om det nu kan hjälpa lite i alla fall. ♥

    SvaraRadera
  5. Åååå vad jobbigt lider med dig.Ni har ju gjort det rätta för henne.Starkt gjort.Sänder dej massor av styrkekramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Kära nån! Tänk att det kan göra så fruktansvärt ont att göra det enda rätta!

    Starkt gjort att fatta beslutet!

    SvaraRadera
  7. Tankarna finns hos er! Svårt beslut men de bästa för Fia.
    Jag grinar nästan bara jag tänker på de, för tankarna går till min Tyra också fast hon har långt kvar.
    Ta hand om er så ses vi här snart!
    Kramar i massor och jag skickar även en till ♥Fia♥

    SvaraRadera
  8. Underbara fian Fia <3

    SvaraRadera