torsdag 13 januari 2011

Renovering..

Ja så var de då dax & fixa på jobbet..
Salongen har varit grågrön i 10 år
Så nu kände vi att de var på tiden & förnya oss.
Så de fick bli en off/white





& så fick de bli ett nytt nagelbord.
Min vännina som har butiken Bali, fick in detta bordet.
Jag föll faktiskt direkt för de fina benen.
Ja såhär blev de
Hoppas ni får en härlig Fredag.
Själv ska jag på Mässa i Jönköping.
Måste ju ha lite nytt till min lilla buitk.
Nyårs löfte " Lovat mig själv & uppdatera butiken oftare"
Kramisar på er alla
Sus

7 kommentarer:

  1. Gillar också snygga ben! ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad. Snyggt! Å naglar, har alltid velat ha fina snygga låååånga naglar och en frisyr vore inte så dumt. Nu fick du mig att drömma igen. Du en fråga? Finns det något som heter spiral permanent? Jag vill har spiral lockar inte den vanliga permanenten. Vad kan sånt kosta mellan tummen och pekfingret på långt hår? Gillar salongen. KRAM

    SvaraRadera
  3. Jisses vad snyggt det blev.Bara så underbart fräscht och mysigt.Det har ni fixat kanon.Önskar dej en fin kväll.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. SNyggt och fräscht, tänk att lite färg gör så mycket. Blir roligare och komma till jobbet när man trivs.
    Käcka ben :)
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  5. Åh så fint det blev!!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vilket fint hem du har. Och en härlig blogg! Trevlig helg! Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Första gången jag är här och tittar...så fint!
    Blev också helt såld på dessa underbara ben på nya bordet! Butik Bali? Eller vad heter den, ligger? Nu ska jag kika vidare, ha en trevlig helg.
    Kram Therese

    SvaraRadera