fredag 21 januari 2011

Flytta runt..

Hej på er alla vänner.
Visar bilder från lägenheten som de är möblerat nu.
För i kväll skall de inte vara såhär mer.
Orkar inte se min Älskade vovves tomma säng. Se om de hjälper & ställa den på annan plats. Annars åker den ut ett tag. Hon finns i mitt minne Men de känns som man plockar bort henne. Sen har min man skaffat tv som Är Stor Hm... Gillar jag inte men men.. Så då måste soffan åxå flyttas.
Här ser ni att vi har väldigt stor tom yta. Meningen är att vi skall bygga en köks ö. Men tills de blir av, så tänkte jag sätta matrumsbodet där. Se hur de blir. Hon finns med på mina bilder "Lilla Fia"Passar på & önskar er alla en riktigt mysig helg
Kramisar
Sus



7 kommentarer:

  1. Ha en fin fredags kväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Oh, stackars er!
    Vi är i samma situation och det är fruktansvärt. Jag har nyligen tagit bort vår vovves säng. Det var svårt, man både vill och inte vill.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  3. Tänker på er <3
    Vilken underbar lägenhet!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Å jag bara älskar ert hem! Dessa takbjälkar mm. MMmmm vill haaa. Rara du! Jag gav bort mitt älskade djur, min katt och jag vet hur det känns. Har gjort samma beslut själv några ggr med husdjur. Kan bara säga att det blir bättre men man glömmer dom aldrig. Skönt att du blir glad mitt i allt. HA nu en underbar helg. STOR KRAM

    SvaraRadera
  5. *kramar om* länge, länge...tack för att du tittade in. det finns en kommentar till dig inne hos mig.

    Kraaam/caja

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig lägenhet! supermysig!
    Fia kommer alltid lämna ett spår efter sig men med tiden blir allt bättre.

    Ha en bra lördag!
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Jag ser något alldeles underbart i dina bilder. Jag ser takbjälkar. Vilken DRÖM att få ha ett sådant vackert tak!


    Ha en toppenbra lördag.

    SvaraRadera