söndag 11 augusti 2013

Tant Grön i Vintrosa..

Hej
i början på sommaren var jag i Örebro för & titta på lite nyheter inför höstens mode
hos
Stannade för & fira Susannes dotter My
som tog studenten.
Helt otroligt väder var det hela helgen
På Lördagen var vi ute & körde
 & besökte då denna underbara butik på landet.
Kan tala om att det fick följa med en hel del hem.
De få jag visa i nästa inlägg.
Fanns ju allt, mellan himmel & jord
något för alla.
Är det inte konstigt...
Ska ju packa för flytt & då hittar man massor med roliga saker man vill ha.
&
det = mer att slå in & packa
Får helt enkelt låta bli & köra ut på nya ställen
& bli sugen på allt fint som finns.
Ha nu en skön Söndags kväll
Kramis
Sus







5 kommentarer:

  1. Ja där är kul att gå. Tror aldrig att jag har gått tomhänt därifrån. Är det utanför Helsingborg som ni har hittat ert hus? Kul att flytta och få sitt eget.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du visar på dina bilder, ha en fortsatt fin söndag.
    kram
    HAnna

    SvaraRadera
  3. Det där såg ut som en butik för mig, så mycket fint..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Ja, Tant grön är verkligen en härlig butik!
    Förlåt att jag inbte besökte dig på semestern som jag tänkt...Den dag jag hade som "kundbesöksdag" var din butik stängd:(
    Men det kommer fler tillfällen! Vi återkommer alltid till underbara Skåne!
    Men du kanske kommer till Formex? Välkommen till min monter i så fall!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Roligt namn vin-trosa.

    SvaraRadera