söndag 25 augusti 2013

Sol,himmel & hav..

 Hej på er
Ja så har ännu en helg gått,
de går ju så fort.
Lördag till Söndag
har jag varit & hälsat på mannen
som jobbar i Karlskronas skärgård
på Utklippan
som Sveriges sydostligaste ö
Har haft ett helt underbart väder
Gick en runda på ön i går eftermiddag
Fotade små vattendrag
 som mynnar ut i havet.
 Vi ska ju inte prata om denna solnedgång.
Vet inte hur många
foton jag har på den från samma vy..
 Älskar när solen glittrar i vattnet...
 Man brukar alltid få höra att man inte ska ta
kort mot ljuset
Jag tycker man får super fina effekter,
så jag fotar gärna i mot ljus.
 Bilden nedanför till vänster
 tycker jag ser ut som ett bildäcks mönster..
Eller vad tycker ni?
Passar på & önskar en fin ny vecka
Kramis
Sus
 

4 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!
    Älskar hav och solnedgångar!

    Ha en bra måndag nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Så underbara bilder!!!
    Jag gillar också motljusbilder :)

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Så underbara bilder!!!
    Jag gillar också motljusbilder :)

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera