fredag 9 augusti 2013

Fyndat...

 Hej på er
Började dagen med att handla saker till salongen.
Körde inom & lämnade de.
Hämtade väninnan & vidare till en butik där jag köper mina
saker för att jobba med nagelskulptering.
Resan till Malmö idag
 var meningen för att även där titta på nagelsaker.
Aldrig fel att kolla vad andra har.
När vi fyllt en stor kasse, styrde vi stegen mot
"lilla torg"
&
Vad ser jag då i ett skyltfönster
Jo...
Vågen ni ser på bilderna nedan
Jag blev..
 KÄR
Vilken underbar butik, massor utav fina saker
Den lilla ramen & damen ( som är en liten klocka)
fick följa med mig hem
Denna butiken ska jag ta med min väninna 
Susanne på,
&
 hennes döttrar när dom kommer på besök
 från Örebro nästa gång.
Här finns något för alla 3
Det låg en salong vägg i vägg
Var bara tvungen att kika in, vilken härlig färg..
Inredningen var 60-tals
 möbler under speglarna.
Inte mina favoriter...
Men coolt inne hos dom
.


 St Petri kyrkan
 gick vi förbi
Nästa gång vill ja se hur den ser ut in ut i...
Vi avslutade vår dag i Malmö
med att äta på
"Lilla Torg"
&
nu önskar jag er
en härlig
Lördag
Kramis
Sus





 




1 kommentar: