tisdag 27 november 2012

Mysiga ställen...


 Hej på er 
i våras var jag med i Antikturen här i Skåne & i förra veckan var det dax att planera för nästa års Antiktur
Vi var många som var med & i och med att vi alla har öppet samma dagar så har man ju inte träffat & sett deras butiker. 
Vi hade mötet hos en super go tjej Evi
Bilden överst här på sidan tillhör hennes lilla cafe som hon har inne i butiken 
En härligt Stor loppisbutik
Klicka Här så kommer ni till hemsidan för mer info
Så till de andra bilderna
i mitt förra inlägg berättad jag om A- Stina
 i Gula huset i Viken.
I Lördags tog jag mig en fridag
 & vallade "gubben" min
Hm...
Om han nu var så glad att hänga på vet i 17
Men vi körde i alla fall ut till A-Stina
Hon hade en sååå härlig höst trädgård
&
Inne fanns allt mellan himmel & jord
gamla fina saker
Där kan man fynda små go bitar
Väl värt ett besök
klicka Här
Vi var i 2 butiker till denna dag 
men visar bilder därifrån i morgon
Ha det så gott så länge
Kram
Sus




2 kommentarer:

  1. De såg riktigt mysiga ut!!Synd man inte bor närmare=/
    Kram/Nettan

    SvaraRadera
  2. verkar vara härliga ställen..

    Kram Mia

    SvaraRadera