onsdag 28 november 2012

Inrednings butik ...

 Hej på er 
då fortsätter vi min Lördagstur
Andra stället jag vallade mannen på var 
Slottstallet
Möbler & Interiör
 Det visade sig att 6 ställen fixat en 
Gammalt & Nytt runda
just denna Lördagen
Hos Marie på Slottstallet
Hittar du verkligen allt du kan tänka dig
på 2 plan i det gamla stallet.
Det bjöds på varmkorv med bröd 
denna dagen
&
På andra våningen fanns det glögg från 
Kullabygdens musteri.

 Man får titta uppe & nere & mitt i mellan 
för det finns saker överallt
Jätte mysigt ställe 
Klicka Här
Så kommer du till Slottstallets webshop

 Här skulle jag kunna gå i flera timmar
Blev nog allt 1 i alla fall.
Tur jag har en man som förstår mitt intresse
I morgon kommer det mera
från den 3dje butiken vi var i.
Men innan jag sätter mig här & lägger in bilder i morgon
ska jag & väninnan gå på julmys, äta & dricka lite gott
Önskar er en fin Torsdag
Kram
Sus


1 kommentar:

  1. Anonym29/11/12

    Åhh så fina bilder och collage... :)

    Vilket mysigt ställe, där kan man gå länge och bara mysa och få inspiration.

    Härligt med väninnetid...lyx..

    Önskar dig en finfin dag vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera