torsdag 12 april 2012

Loppis fynd...

Hej på er 
alla bloggisar
Hoppas ni har överlevt Påsken.
Skärtorsdagen på Blåkulla tog nästan kål på en.
Men roligt var det.
I Söndags när vi skulle till blåsippe backen
Körde vi inom en loppis på vägen
Då fyndade jag för liten peng.
Bord, kryddhylla, överkast & väska
Jag hinner nästan aldrig gå på loppis
Tycker det är så roligt.
Ska försöka 
hinna 
göra 
det 
lite 
oftare.
Nu får ni ha en mysig Torsdags kväll
Själv ska jag, mannen, min far & grannen
elda ris & pinnar
gäller & passa på mellan regndagarna
Har varit varmt & skönt idag
Sen regn i morgon igen
Ha de så gott
Kramisar
Sus

4 kommentarer:

  1. Loppisar är så kul, men jag är med allt för sällan på loppisar..
    Fina saker hittade du med, det gillas =)

    Ha nu en fin kväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så fina fynd du gjorde. Jag hinner inte heller åka på loppisar :(
    Inte sälja husvagn. Bra att ha.... *FNISS*
    Stor kram

    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt att gå på loppis.
    Jag var på pingstkyrkans loppis förra lördagen och hem följde en resegrammofon "vev" från 1920 :) plus några stenkakor :)
    Önskar dig en skön helg
    kram

    SvaraRadera
  4. Ja det är så kul att gå på loppis, å så fina saker du har köpt! Hoppas riseldningen gick bra! Å tack för hjälpen med länkning, nu kan jag det;)! Ha en fin helg! Kram Iréne

    SvaraRadera