onsdag 28 april 2010

Onsdag & halva veckan gått...


Tänk när vi kan ligga i en sådan..
Då är de sommar..
Passar på & önskar er en riktigt
härlig Onsdag..
Är full rulle här om dagarna Jag brukar säga att
man egentligen inte ska ha semester
För de är så mycket på jobb både före & efter
Sa förra året att jag ska ha sem Tors-Sön 4 v i sträck. Jobba de andra 3 Men så blev de ej. Den ena kolegan bestämde sig för & öppna egen salong. Är givetvis super glad för hennes skull. Själv har jag haft eget & valt att hyra in mig i stället. Hon jag hyr in mig hos har jag känt sen vi var 13 år. Är kanon. Så nu jag har 12 dagar & se framemot på Cypern... Är bara & jobba på..
Men då förstår ni om jag inte är inne & tassar i era bloggar så mycket just nu.
Kramisar till er alla
Sus

7 kommentarer:

  1. Skönt att veta att man har semester snart, eller hur?
    :)

    SvaraRadera
  2. Å så fin hängmatta! Super fin. den skulle jag kunna ligga i. Det är nog den snyggaste jag sett hittils. Å cypern, lite avis blir jag nog nu hihi. Hoppas du kommer att få det jätte härligt där!! kram

    SvaraRadera
  3. Den där hängmattan hade man ju gärna lagt sig i och gungat sig till söms i :-)

    Lite lättare ändå att jobba när man vet att man har ngt härligt framför sig.. Jobba lugnt..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter med semester snart...Förstår att du längtar till Cypern o värmen! Hoppas att du får en bra dag vännen! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Ja, du vet "ögonen tar fel" ibland ... de är storlek 38-40 ... och nu har jag nog "lite" större! Men de är så fina så jag bara ville kunna ha de!
    :)

    SvaraRadera
  6. Å tack goa du för denna fina kommentar. Tack för alla fina ord om etiketterna och klockorna! Jag blir så glad. Ja visst är det väl så som du skriver. Alla butiker har ju samma leverantörer som du skriver och man kan ju inte undgå att ha samma bilder eller typsnitt då det finns en uppsjö av gratis grafik att hämta. Köper också en hel del grafik och det är också tyvärr så att i dom finns det även grafik som man kan hämta gratis men men så är det. Tack, ja jag ska fortsätta. :-) Önskar dig en fin valborg Sus! var rädd om dig Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Hej vännen! Det där med kameror är inte lätt, just nu har jag en Nikon hemma, men har inte bestämt mig ännu om jag ska behålla den, jag måste pröva mig fram lite...Hoppas att du får en riktigt Trevlig o Skön Valborg! Många Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera