fredag 16 april 2010

Fredag..





Underbar morgon
Vaknade tidigt Upp fixade mig själv
Sen var de ut med vovven.
Körde iväg & fick bytt däcken..


Kanske bara jag som e lite insnöad.
Visst kommit en ny lag om att dubbdäcken
ska vara av from idag..
Nu e dom av ialla fall av.


Tog några bilder på knoppar
jag såg på min promenad..
Ooops rumpan på vovven kom med.
Vill önska er alla en riktigt härlig helg.
Själv ska jag kidnappa mannen, som varit borta ett tag. Vi ska bo på hotell Fre-Sön & i kväll ska vi gå & se Jill Johnsson på konserthuset i Helsingborg

6 kommentarer:

  1. Ha en bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Ja, lyckas du med din kidnappning så: ha det så gott!
    :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till med kidnappningen.. Ni kommer att få det underbart..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Ha en trevlig helg! Det låter jättemysigt.

    Agneta

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att rymma iväg en helg! Hoppas att ni får det riktigt härligt!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Hoppas att du haft en toppenhelg vännen! Jill Johnson som är så bra....ha en bra start på den nya veckan! Vårkramar till dig! Therese

    SvaraRadera