fredag 28 september 2012

Sol & härlig höst...

Hej på er
När jag kom upp i morse möttes jag av en underbar soluppgång.
Men i skrivande stund piskar regnet på rutan
Ja ja gäller & ta vara på stunden
Jag fick solen på bild i alla fall ;)
I dag har jag tagit en fridag
Ska till min väninna & titta på hennes smyckes showroom
Kommer säker en del med hem till butiken
Sen blir det lunch
Man skulle ta sig tid till att luncha & fika lite oftare
Men Fika får jag glömma på en stund
Igår tog jag & kollegan på salongen Tjuren vid hornen & skrev in oss på Viktväktarna.. Att det ska vara så svårt & låta bli choklad..
Önskar en mysig helg
Kramizar
Sus

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Ja här står regnet som spö i backen JUST NU! Omväxling förnöjer tydligen...Ja här ska maten hållas in också...o godiset! ha det bra / Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag och vakna till, själv hade jag regn efter nattens jobb :(
    Du får visa dina inköp sen :)

    Ha en bra dag!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fika kan man göra ändå fast inte på en massa kakor och tårtor ;)

    Ha en fin fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Ja det känns som om hela Sverige har samma väder, regn! Kram Iréne

    SvaraRadera