fredag 6 juli 2012

Sjukstuga..

Hej på er
Regn & rusk passar ju bra & ligga inne i halsfluss då.
Inte lika roligt att jag inte kom iväg på semester som var planerad till Karlskrona skärgård Där mannen ska jobba till 1 Sep. Konstigt blir nästan alltid dålig när jag ska ha semester. Jag kan som tur är vara fri till nästa veckoslut så jag får träffa mannen då i stället. Märks att jag Inte är van & vara stilla Ont i kroppen för jag inte gör något. Idag känns det som penicillinet gör verkan i alla fall. Så i morgon ska jag ut & få lite luft Önskar er en härlig helg
Kramizar
Sus

2 kommentarer:

  1. Stackars dig :(
    Vara hemma och ha halsfluss och sen inte komma iväg på semester.
    Krya på dig nu!
    kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Sus! fort som attan!kram Jessica

    SvaraRadera