lördag 24 mars 2012

Härliga färger..

                                                                   Hej på er
                     Ja nu var det allt ett tag sen sist igen...
Hittade detta härliga Påskris i blomsteraffären
Så de fick flytta in i min lilla butik.

                                                         Köpte marsipanägg
            när jag var i Ullared för ett par veckor sen
åt upp alla som inte var vita & rosa dom ligger i glaset i mitt vitrinskåp. Hm... Vi får väl se hur länge dom får ligga där...Älskar marsipan.

                               Skålarna kom med hem ifrån Ullared
Fanns en hel del roligt Brukar dekorera mina kassar till        butiken så en massa småplock blev det också
Nu ska jag Möblera om i butiken när vi stängt för dagen.
                    Visar före & efter bilder i morgon
                 Ha nu en riktigt härlig Lördags kväll
                                   Kramisar
                                       Sus  


1 kommentar:

  1. Åh...de där marsipanäggen hade inte fått vara ifred någon längre stund för mig tror jag...:)

    Kram Anna

    SvaraRadera