torsdag 5 januari 2012

Parfym..

                                                           Go kväll i stugorna...
                 Hm... Nu måste jag lägga in något annat i mellan
                                                 Vet ni va...
                 Denna fick jag av min man i julklapp 
                           För att den passar in...
                      Har man färgat sin omgivning??
                        Fortsättning följer med dockhus.
                       Kika in på www.evasminiatyrer.se
                      Särskilt ni som blivit lite sugna på & fixa 
                               Dockskåp. Oj vad mycket man kan 
                 Göra av allt möjligt.
                    Ha en riktigt mysig 13 Helg
                          Kramisar
                              Sus


3 kommentarer:

  1. Vilken fin flaska!
    Ska kika in där så blir jag väl ännu mer sugen o börja med mitt, om jag kommer ihåg rätt så är det nästan klart invändigt med tapetsering också.
    Ska nog åka till syrran en dag :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ihhhh vilken underbar parfymflaska. Såå nici.
    Ha en fin fredag
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Ha en fortsatt fin helg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera