lördag 24 september 2011

Tänk om väggar kunde tala..

Hej på er
Hoppas ni har lika fint väder som vi i Skåne
Riktigt varmt & skönt
Idag visar jag lite bilder från när jag var i Karlskrona 1:a helgen i Sep
Var på Utklippan är sveriges sydostligaste ögrupp
Där fick vi gå in & kika i fortetDetta är matsalen det så kallde Köket ligger till höger här på bilden.
Hm..
Missade såklart jag för att..
Ja gissa vad jag gjorde när dom gick in där...
Jag fotade & fotade..Den här kaminen stod på logementet
Högst upp i tornet på fortetTrappen upp
Fina valv & gamla fönster





Å... En helt underbar utsikt
Vi gick högst upp & ut på plattan

Huga... Lite höjd rädd e jag allt

Utanför på kobbarna bor en sälkoloni

Dom är mellan 300-400 st

Jag skulle gärna vilja simma ute hos dom.

Men de blåser alltid här ute..

Men men kanske en dag de blir.

Passar på & önskar en riktigt härlig Lördag

Kramisar

Sus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar