söndag 24 juli 2011

Vitt vitt ska de bli..




Ja då var de dax & vara lite kreativ igen
har fyndat en massa ramar på loppis
några ska ha höns nät &
någon baksida så jag kan skriva text på
Just nu har jag 100 ideer men hinner ju inte..
Hm.. Jobbar för mycket
Frissa i veckorna & butiken på helgerna.
Nu har jag haft butiken i ett år Hunnit flytta om ett par gånger & nu tror jag att jag har "bott in mig"
Ska försöka bygga en hörna vid kassan
så jag kan stå & göra saker samtidigt som jag jobbar
Hm... Mannen hinner inte hem förrän jag har nya ideer.
Han har ju som sagt varit iväg & jobbat i 3 veckor kommer i kväll
Men vid de här laget så vet han hur jag är.
Vill passa på & önskar er en riktigt härlig ny vecka
Kramisar
Sus

1 kommentar:

  1. Jättefina ramar, va enkelt och få snyggt!

    Ska du ha dom på samma vägg?

    Kram

    SvaraRadera