fredag 17 juni 2011

Butiken..

Hej på er..
Känner mig som en usel bloggare just nu.
Men tror allt att de är flera än jag som känner så.
Man vill ju passa på & vara ute när man inte jobbar
Men helgerna tänker jag allt se till & blogga lite
Idag visar jag lite bilder från min lilla butik Boutique Nytt & Nött som jag har öppen Fre - Sön.
i veckorna jobbar jag ju som "frissa"
Så butiken är min lilla hobby. Andra drar runt på golfbagen..
Såhär ser de ut innan man stiger på
Skylten ovanför dörren. "Welcome"
Har söta Christa gjort med bloggen Angels & Roses
Kika gärna in till henne
Hon har jätte fina saker
Sjalar, handskar & väskor från "Fancy Fanny"

Kläder från SussiLi http://www.sussili.se/

Korten som ligger på bordet har en tjej från Helsinborg gjort

"Tove Jessica Frank http://www.tovefrank.com/

På stolen ligger en musmatta med rosor på kommer från Annas Ideer

kika gärna in till henne oxå




Dofter & cremer

Super fina boxar att ge bort



9 kommentarer:

  1. underbara bilder.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Härligt med massa vackra saker!!!!!
    Ha en fin helg....
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Klart att du inte hinner blogga som har två jobb. Förstår att du har fullt upp. Tänk att vara omgiven av så mycket vackra ting.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  4. Bloggandet blir ju ofta mindre på sommaren, finns ju så mycket annat man vill göra då :-)

    Så fint du har i din butik..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara saker och bilder....

    kraaam/caja

    SvaraRadera
  6. Tack rara du för den fina reklamen! PUSS. Hoppas du mår bra? Bloggen hinner man inte när det finns så mycket annat att göra. Du är ingen usel bloggare, du tar det när du har tid! Ha en fin lördag kram

    SvaraRadera
  7. Hej! Ja sant dom blir nog bra som besticklådor =). Har ärligt talat inte ens orkat leta efter boken haha. Tack rara du, ja jag ska utveckla gästböckerna lite mera innan hihi. Tror inte att man använder det så ofta nu som förr. KRAM

    SvaraRadera
  8. Åh vilken vacker butik du har vännen!
    Ha en fin vecka som kommer!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  9. Så fina bilder!! som alltid :) Passar på att önska dig en skön Midsommar1 kramiz Jessica

    SvaraRadera