torsdag 10 mars 2011

Vakre hjem...

Hej på er alla.
Förra Lördagen var jag på tjej midda & mannen ensam hemma.
Visade sig att han hittat min trave med Vakre hjem & interiör.
På Söndags morgonen vid frukosten. Berättade han att han sett, en bänk som man kunde sitta på i fönstret. Är så att vi har hela vårt gammal kök står i ett förråd. De vi behövde köpa var stommarna. Sagt & gjort körde till Ikea after jag stängt butiken.
Sen var de bara & börja skruva.
I Måndags var jag & kolegan på Frisyr visning.
När jag kom hem var allt klart.
Nu gäller de bara & hitta något & sitta på.
Kommer bilder när vi e helt Klara.
Passar på & önskar en riktigt härlig helg.
Ska på kurs i Tylösand i helgen.
Ska bli sååå skönt.
Kramisar
Sus







8 kommentarer:

  1. Ibland är det bra att de hittar vissa inredningsbilder och blir inspirerad. Kul när det blir klart.
    Önskar dig en skön helg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. men åh vilken kul ide, det blev ju jättefint!
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Kanon att mannen kikar i tidningarna och hittar så fina ideér.. Blir ju skitbra..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Blev ju kanon fint :) önskar dig en skön helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  5. De vart kanon fint :)
    Ha en fin o trevlig helg
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. OJ vad fint...ha en skön helg vännen
    kram pia

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar idé som dessutom kom från mannen!!
    Pluspoäng, vill jag lova!
    Jättefint blev det!

    Hoppas helgen varit bra!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  8. Va snyggt det blir. Underbart med en handyman i hemmet.
    Hoppas helgen varit trevlig.
    Kram

    SvaraRadera