tisdag 8 februari 2011

Min blogg hörna..



Hej på er
efter många om & men så blev det en data hörna i vardags rummet.
Jag tyckte vi kunde ha de i sovrummet.
Men mannen tyckte de var trevligare om jag satt vid tv:n.
Hm... Förstår inte vad han menar ;0)
Kan de vara att jag sitter mycket vid datan när jag är hemma...
Håller med, är ju roligare om man är i samma rum. Han vid tv:n & jag vid datan.
Så idag blir de bilder på blogg hörnan. Detta under på bilden är min musmatta.
Hittade den när jag var på mässa.
Passar på & önskar er alla en riktigt härlig Onsdag
Kramisar
Sus


4 kommentarer:

  1. Jag har oxå inrättat min blogghörna i vardagsrummet.
    Det är som sagt lite roligare om man är i samma rum. :)
    En härlig onsdag önskas dig med!
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilken fin datathörna, klart man vill sitta i samma rum.
    Här hemma sitter vi lika mycket vid datan på kvällarna, vi stänger oftast av samtidigt :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilken mysig blogghörna du har!
    Ha en finfin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  4. Perfekt blogghörna
    Skönt att kunna befinna sig i samma rum fast man pysslar med olika saker.
    Jättefint blev det
    kram

    SvaraRadera