lördag 13 november 2010

Så är de Lördag igen..

Hej på er
Hoppas veckan varit riktigt bra.
Här har vi haft höst väder, regn, blåst nästan storm.
Trodde taket skulle flyga iväg i Torsdags
Men idag skiner Solen på oss.
Är sååå härligt
Fast jag kan läsa att ni har snö lite varstans i vårt avlånga land.
Längtar allt lite efter de åxå.
Tyvärr så får vi ju aldrig behålla snön.
Idag visar jag bilder från mitt vitrin skåp. Trodde inte jag hade så mycke glas. Har ändå rensta mycke innan flytten. Men i ärlighetens namn håller jag just på & packar upp varor från Miljögården & gissa vad jag beställt. Ja just de... Rosa super fina Glas..Ja ja finns de hjärterum så finns de...
Vill passa på & önska en riktigt härlig helg
Kramisar 'Sus

















3 kommentarer:

  1. Många fina glas var det!

    Här har vi snö på marken och trots dagens tögrader ligger det mesta kvar. Och tack vare tö har jag både gubbar och lyktor fulla trädgården.

    Cia

    SvaraRadera
  2. Tusen Tack för dina fina o omtänksamma ord inne hos mig.....

    Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. Vacker glas samling du har, de med grön fot var riktigt snygga! Vi fick lite snö och det var så vackert men i torsdags natt regnade och blåste allt all världens väg. Men men det kommer väl mera...
    Kram Pia

    SvaraRadera