fredag 27 augusti 2010

Modevisning...

Hej alla vänner...
Usch... Känner att jag inte riktigt hinner med alla er här Men jag VILL.. Gör mitt bästa för & lägga in lite bilder då & då.




Igår hade vi modevisning & mingel i min butik & vänninans butik. Vill ni kika i dom så ligger de i listen till höger i bloggen.


Jag vill Tack er alla som ställde upp på visningen & särskilt Lisa & Gitte som inte hade en aning om vad som väntade dom. Fniss dom trodde dom skulle komma på lite mingel.
Fick hoppa in & gå på catwalken Lisa(Står till höger) är även återförsäljare för Sussi kläder&har
Creations by Lis Klicka HÄR Tänkte berätta lite vad vi har på oss Gitte till vänster om mig har "Elin" byxa i linne & vår super fina skinnjacka "Jane" Jag har nya mullvadsfärgen i klänningen "Melissa" Virkad "Moa" top & bolero tröja "Sussi" i vit ekologisk bomull Lisa har på sig "Vera" underklänning & "My" blus I linne & bomull.






Nu ska jag inte tjata om kläderna mer men måste bara Tacka min goa lilla faster som inte heller slapp undan Catwalken..Tycker allt att hon skall förbli min modell Du får fler uppdrag..
Vill passa på & önska en riktigt härlig helg
Kramisar Sus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar