fredag 23 juli 2010

Fredag...

Hej alla blogg vänner
Oj...Vad dagarna går....Blir inga bilder idag
Sitter i Örebro vid Sussis dator Hm...Ja nu e vi här igen Här har dom styrelsmöte Min man e med & jag får inte höra. Kommer bli en spännande höst.
Jag ska bli Agent för södra Sverige Vilket menas med att jag skall sälja kläderna till butiker. Så alla kan få del av dom.
Så vet ni någon butik där våra kläder skulle passa Tveka inte & höra av er. susanne.olsson@sussili.se i morgon bär de iväg till Stockholm ska träffa kusin & fru. Hoppas ni alla får en riktigt härlig & mysig helg♥
Kramisar på er
Sus♥

3 kommentarer:

  1. Hejsan.
    Låter spännande med er satsning på kläder. Har klickat på dina länkar, ser ut och vara superfina plagg. Önskar er lycka till med detta.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. spännande. Ha en bra fortsättning på helgen. Är det kläder av egen design. Eller är det någon annan som designat dem. Är lite nyfiken eftersom jag själv håller på lite, men med barnkläder.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt att du säljer dessa snygga kläderna.Bara så snygga.Ha nu en trevlig helg i stockholm.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera