onsdag 9 juni 2010

Nuuu e jag tillbax...

Hej alla vänner hoppas ni haft de bra...Här har de varit full rulle. Susanne & AnneLi kom i Fredags vid 14 tiden Då packade vi in allt i butiken. När de var gjort bar de hem till mig. Bytte om & sen körde min lilla man oss in till city. Vi hade super fint väder hela helgen. Vi tog lite kort inne i staden. Satte oss på en uteservering drack lite god skumpa. När solen gick bakom hustaken lämnade vi serveringen & gick ned till en utav hamn restaurangerna. Blev asiatisk mat. Hm...Vi var hemma ca 01,00. Blev allt lite prat till innan vi kom i säng. Upp & iväg till butiken. Öppnade 11-16 Hade fullt upp & lite till i stortsett hela dagen. Svetten lackade. Vi var 8 st som servade. Nu måste jag visa bild på min fina resväska som jag köpt utav "Mitt måleri" Blev bara så fint & ha mina virkade saker & Kråsärmarna från SussiLi i den.Lägger in fler bilder efterhand. Har lite problem med internet just nu. Men ska försöka titta in snart igen. Kraaaam På Er Alla. Hoppas ni får en riktigt härlig helg





4 kommentarer:

  1. Den passar väldigt bra ihop med resten!
    :)

    SvaraRadera
  2. Snygg väska, användbar till massor... Kul att det kom massa folk..grattis och lycka till!!
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  3. Hej
    så fin den ser ut med dina fina virkade saker...roligt att de blev en lyckad invigning de kommer säkert gå galant för dig
    kramar pia

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad roligt allt låter!! Grattis till en lyckad invigning :) Kollade in inläggen före här och det hade verkligen blivit kanonfint!
    Ha en fin lördagkväll,
    Många kramar Marie

    SvaraRadera