söndag 23 maj 2010

Nu....Börjar de likna något

Hej alla goa blogg vänner.
Nu har jag äntligen lite nya bilder.
Nu e då hela golvet lagt & takbjälkar uppsatta.
Där jag skall ha "spottar" i.
Just nu är mannen & spacklar väggen där
dörrarna ska sitta.
Hm...Mitt jobb att ta itu med den andra dörren
1 är redan fixad & målad.
Var tvungen & se så de blev bra med den färgen jag hade.
Kommer bilder på dörrarna när glaset kommit till dom.
Nu ska jag se till & jobba på lite.
Önskar Er Alla Som Tittar In
En Riktigt Härlig Söndag
Kramisar
Sus



















7 kommentarer:

  1. Hej Susanne, vad kul att det går framåt i blivande butiken. Ska bli spännande att se slutresultatet. Ha en jätteskön söndag!

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att det händer grejer.Önskar dej en fin söndag vännen .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Är så spännande att se hur arbetet framskrider...
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  4. Så fint det blir :-) Duktiga ni är. Ska bli kul att se slutresultatet. Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Ville kika in o önska dig en härlig vecka!
    kram Marie

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Här byggs det också,Det ser ut att bli mycket fint hos er.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Så fint det blir....Ni är så duktiga o energiska....Hoppas att din tisdag blir bra! Kramis Therese

    SvaraRadera